Sitemiz Bu alan Adına Taşınmıştır. İki Kafadar

Trkodcumuz Fake Abone Kasma Scripti V.1

günü yazıldı.

Merhaba Arkadaşlar ;

Bu Script Sırf Kendi Yapımımdır.

ve Sizin İçin Size Yaptım.

Yan Tarafta Gördüğünüz Gibi Menülü Butonlar Vardır. Bu Görüntüsü sayesinde Çok Güzel Görünür.
Şimdi Butonlara Tıklayınca Açılcak Diğer sayfaya Bakalım. Aşağıda.

Butonlara Tıklayınca Burası Açılıyor. Canparcası Scriptinin Editlenmiş Hali.

Oraya Abone Ol Butonlarını Ekliyorsunuz.

Başlat Butonuna tıklayınca Diğer Sayfamız Açılıyor.
Şimdi Diğer Sayfamıza Bakalım.



Gördüğünüz Gibi Burası Açılıyor Ama Burda Farklı Olan Ordaki Butona Basınca Ortaya Cıkıyor.

Şimdi Butona Bastığımızda Ne Cıkcak Onu Görelim Alttaki Fotoğrafta Bakalım.





Gördüğünüz Gibi Süreli Animasyonlu Bildirim Kutuları Çıkıyor. Script Bukadar Çok Güzel Olmuş.

Valla Ellerime Sağlık :)


İndirme Linkleri Aşağıdadır İndiriniz.





1. Alternatif İndirme Linki:     İndirmek İçin Tıklayın

2. Alternatif İndirme Linki:     İndirmek İçin Tıklayın

3. Alternatif İndirme Linki:     İndirmek İçin Tıklayın

4. Alternatif İndirme Linki:    İndirmek İçin Tıklayın


10 yorum:

  1. Selam kardeş bu konuyu ne zaman yazdığını bilmiyom ama bana script yazmayı öğrete bilirmisin bu arada scriptin süper olmuş eline sağlık.. :D

    YanıtlaSil
  2. kardeşim kendi linkimizi nasıl koyuyoruz buraya abone olacakalr da

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim 2çi Resimde gösterdiğim Yere Koyulcak.

    YanıtlaSil
  4. biliyorum da kardeşim yapmadım kurulumun içinde acaba hangi dosyaya koydun ya profil linkimi nasıl eklerim scpriti sayfama atmadan önce onu soruyorum

    YanıtlaSil
  5. tmm aldım gibi siteme atıyorum ama çalışıyor orda girince abone ol da birinde hata veriyor birinde de bitane facenin linkini atmışlar scpritine kayıtlı ona abone oluyor nasıl bnimkini eklerim diyorum verdin dosyalrn neyin içinde arayıp bulurum ney degiştirirm bnimkileri eklerim yani

    YanıtlaSil
  6. Facebook Profil Linkini Ver Ekleyim Ordan seni Yapayım Hemen

    YanıtlaSil
  7. kardeşim ben hallettim buldum bana uzantı yükleip hemi abone olcak say begenip ne bilim grup liste kasacak bir uygulama verebilirmisin uzantılı paylşım yapacak senin zaman tüneli eklentileri filan dosya bulunamıyor diyor olmadı yapabilirmisin ?

    YanıtlaSil
  8. kardeş profil linkim yanlış oluyor

    YanıtlaSil
  9. KARDES BEN LINK VERSEM SEN EKLESEN

    ?

    YanıtlaSil

*Küfürlü ve Argo Kelimeler Kullanmayınız.
*Yazdığınız Yorum En Kısa Zamanda Yayınlanır.
*Yorum Yazarken Anonim Yerine Adı/URL Yerini Seçerek Yaparsanız İyi Olur.

Trkodcumuz Yönetimi