Sitemiz Bu alan Adına Taşınmıştır. İki Kafadar

Fake Abone Kasma Scripti (YENİ)

günü yazıldı.

Merhaba Arkadaşlar ;

Yan Tarafta Gördüğünüz Resim Fake Abone Kasma Scriptidir.

Canım Sıkılıyordu Çok Bende Bi Script Yapayım Dedim Yapayım Derken İşte Kodları Aldım Birleştirdim Bende Bazı Kodları Kendim Koydum.


Şimdi Anlatıma Gecelim Arkadaşlar ;

Başlangıcı Yıkardaki Gibidir. Orda butona Tıklayınca Şu Aşağıdaki Resimdeki Gibi Yer Cıkar.

Yan Tarafta Abone Ol Butonlarınızı Oraya Yerleştirceksiniz.

Ben Zaten Kod İçinde abone Ol Buton Kodları Buraya Diğe Yazdım Kodu Aratıp Bulabilirsiniz ve Kendi Butonunuzu Eklersiniz.

Son Olarakta Aşağıdaki Resimdeki Gibi Yer Çıkar Bunda Site Yönlendirme Kodu Vardır. İstediğiniz

Siteye Yönlendire Bilirsiniz.

Ama İlk Önce Yükleniyor Diğe Resim Cıkar Oda Yandaki Gibidir Sonra Yönlendirdiğiniz Siteye Gider.

Buyrun Aşağıdan İndiriniz.


0 yorum:

*Küfürlü ve Argo Kelimeler Kullanmayınız.
*Yazdığınız Yorum En Kısa Zamanda Yayınlanır.
*Yorum Yazarken Anonim Yerine Adı/URL Yerini Seçerek Yaparsanız İyi Olur.

Trkodcumuz Yönetimi